blindead

Nie było wspominek z koncertu Blindead’a.
A to dziwne, bo Blindead – sławny zespół i poważany i ładnie grają i w ogóle.
Ale:
Sand Of Sedna mi się nie podobało
Frekwencja mi się nie podobała
Zajebiste opóźnienie mi się nie podobało
Brak kasy mi się nie podobał
Skrócenie setu do 25 min. mnie się nie podobało
– Nie podobała mi się perspektywa wyjazdu do Krakowa przez wyżej wymieniony brak kasy

Sporo rzeczy mnie się nie podobało, dosyć konkretnych w swym jestestwie, więc pewnie dlatego ominąłem koncercik na blogu.

Co zaś mi się podobało? Już spieszę z wyliczeniem:

Broken Betty się mnie całkiem spodobało
Foteczki Pawła Wygody mnie się spodobały
– Nasz skrócony secik był zajebisty
Pizza mi się podobała
Koszulka Blindeada od Anny też mnie się spodobała.
Koncert Bindead od momentu, kiedy przestali grać kawałki z epki też mnie się podobał

Rachunek mojego sumienia zostawiam komukolwiek 😉
To jeszcze podziękowania:
– Paweł Wygoda z foteczki ładne
– Marian za ofiarę w postaci mamony
– Anna za prezencik
– nie wiem dla kogo jeszcze.
– Dla tych co się ładnie bawili !
Fotki prezentuje niżej, są zajebiste:

Reklamy

Jedna odpowiedź to “blindead”

  1. a dziękuję 🙂 mnie też się podobał Wasz skrócony secik (i wcale nie dlatego, że był skrócony! ;)). I Sands of Sedna jednak lepiej wypada jako Tides from Nebula 🙂 Podobało mi się też piwo w no mercy i blindead cały i broken betty też. pozdro szejset i do następnego! Andrzej! demówka by mi się wasza przydała 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: