26.01.2010 – iNdeks

Było pięknie, a cooo ??

Omerta grała razem z nami, ale mam właśnie przed oczyma milion zdjęć vaginy [Twojej starej], że śmiem pisać tylko o naszej kapelce.
Nie wiedział ja, jak się ściśniemy na tej scence, ale udało się. Trochę mcgyver’a też zrobiło swoje, co z kolei zaowocowało kultowym już mikrofonem zwisającym z sufitu. Gdyby tylko i Sagana tak se wisiał, to byłoby pięknie. Do tego krata przed sceną i sruuuu- butelki z browarem rozbijają się o stalowe mury, które oddzielają warszawskie pseudo-zztop od równie warszawskich redneck’ów. Takie z nas niestety zztop jak z czegoś, co zupełnie nie jest podobne do zz-top. Brody zawsze mądre, kto nie miał ten dostał, ale za to zauważyć można obniżenie punktacji w skali – metalowiec / nie-metalowiec.  Oczywiście skala dotyczy tylko osobników, którzy za metalowca uważają młodzieńca (bo seniora to już nie, senior może zapomnieć się obciąć po prostu) z długimi piórami… pawimi.  Sagan opindolony i odpicowany jak nieodżałowany Lynn Strait, ja też się obcięłem i w ogóle i w ogóle. Do tego staczamy się muzycznie, wdrażająć pomału do repertuaru Takie Tango budki suflera.. Tudzież, Sudki Buflera (kto wie, ten wie o co kaman.)

Secik był szalony, na pierwszy ogień poszedł slaaaaadż na pełnej kurwie, potem 10minutowe napindalanko instrumentalne, a potem już standardzik. Największe hiciory dostępne tylko tego dnia w wersji live,gdyż co prawda demówki przywieźlim, ale ja zapomniałem pudełek i dupa. Kłamałem więc na fejsbuku, że będziemy rozdawać. Nie wiedząc o tym – kłamałem.

Oczywiście trochę rockmeństwa nie zabrakło, piwko od Trzaski wypilim, w publikę wskoczylim, marian walnął popisuwę grając zwariowanym iniedoopisaniasposobem na gitarce. Generalnie był luz, ładna zabawa itp. Jeszcze z 30 osób w indeksie i czułbym się jak Gwiazda Rock’a rodem z mtv! ! ! Dobrze było. Trzeba tam jeszcze będzie zagrać, bo warto.

Ale powrót do domu to już miałem zjebany, nocny uciekł jeden itp. itd. do tego mieszkam na jednym z dziesięciu końców świata. 2:40 – domeczek, pepsi-cola, chrupki i cola, harce i swawola i oto jestem Ja – Wskrzeszając ze zmarłych bloga Vaginy ! Raczcie się fotkami !

Ale najpierw!

Podziękowania:
– Law of Omerta za zaproszenie i wspólnom zabawe!
– Qciowi za plakacik, który rozjebał
– całej Vaginie, bo ładnie się bawiła
– Pawlokowi za Soundmana
– Agacie, Annie, Kindze i Brewisowi za aparaty i zdjęcia
– ludziom, którzy pojawili się z uprzedzeniem
– ludziom, którzy bez uprzedzenia, a jednak pojawili się!
– ziomeczkom
– nie-ziomeczkom
– kuponikom od Indeksu na piwko!
– i chyba tyle! Bawta się ładnie!!!

Lista wczorajszych gości:
– 3/4 Satellite Beaver
– 2/trzecie tera Luna Negry
– jedna któraś Funktora [Trzaska!]
– i dalej:
– Anna i Exodus
– Anna zupełnie inna
– KaWa
– Agata
– Marcin
– Santos
– Grzechu [któregom spotkał później w McDonaldzie, szacuneczek]
– Natalia
– Iwona
– Joanna
– Karolina
– Marta
– Wojciech
– Mały
– Willow
– Pan Krokodyl
– jedna któraś zespołu Belzebong
– Jan A. z dziewczęciem !
– Cin
– Misiek
– Brewis
– Ki
– Ola
– Sebastian
– Cecylia
wszystko leci w kolejności przypominania sobie i tak na pierwsze 10 sekund myślenia, dokładnie tyle wymyśliłem.
Więc jak kogoś nie policzyłem, to niech się ładnie przypomni, a nie wylewa na moją starczą pamięć wiadro pomyj 😦
DOWIDZENIA I DOZOOOOOOOOOOOOOOOOO

FOTENCJE:

Komentarze 3 to “26.01.2010 – iNdeks”

  1. Było piknie, jak zawsze zresztą na koncerciwach Vagin (wazelinka musi być, a jak :]).
    Tak, było piknie, acz krótko, za krótko.
    Liczyłam na dłuższą zabawę przy tych wspaniałych dźwiękach.
    I Indeks dał radę.
    Także, chopaky, jak dla mje kolejny udany koncert 🙂
    Pozdrowienia gorące!

  2. akura z funktora było trzy/5

Skomentuj

