Finał bez litości..

Uszanowanie!

Kawałków z wokalami co je mieliśmy mieć we  wtorek  jak  nie mieliśmy tak i dalej nie mamy… szkoda bom ciekaw tak że mnie kręci  w środku jak przed gwiazdką jak byłem mały gdy oczekiwałem co mi świety mikołaj przyniesie. Wielce byłem zawiedzion jak wyszlo na jaw żem frajer bo to rodzice a nie siwy brodacz w krwistoczerwonym kubraku mnie prezentami obdarowywali.. no ale nieważne.

Koncert w naszym „ulubionym” ( a jakże !! więcej zagraliśmy tam koncertów niż wogóle ich zagraliśmy!!) Bezlitosnym klubie w ramach równie bezlitosnego konkursu udal sie niezmiernie!! byłem bardziej mokry niż po Downie 22-ego czerwca, nawet gdy potem wyszedłem na zewnątrz klubu a tam miała miejsce regularna ulewa. Ludzie rozpieprzali się przepięknie a przodowali wśród nich Sever z Concrete, Trzaska z Funktora, Maciuś Melmack, Vero, Ida, żeńska reprezentacja kapeli Verum i pare innych zacnych osobistości których nie dane mi jest kojarzyć z imienia, nazwiska tudzież ksywy.  Bezlitosna była temperatura i wilgotność które razem w tandemie wywołały zaistnienie wewnątrz klubu tropikalnego klimatu a para wodna skraplająca się na rurach wentylacji zamontowanych pod sufitem zraszała zgromadzoną gawiedź powodując zaistnienie na posadzce błotnych kałuż. Bezlitosny był też werdykt pod koniec imprezy który ogłosił wygraną kapeli M.O.R.O.N. ( albo Moron po prostu, sam nie wiem;>) Drugiego miejsca nie było tako wiec przejmując się lub nie wynikiem dopiliśmy resztki piwa z kufli i zawineliśmy się każdy w swoją strone.

Jest pare pamiatek po tym podniosłym wydarzeniu. Grzehu nakręcił jak nam Piotruś Solóweczka Rutkowski dorabia się swojego nowego przydomka a i są dwa nagrania Luna Negry, zapraszam do obejrzenia! Stay Vagitarian!

Piotruś Solówka raz

Piotruś Solóweczka dwa

Luna Grubas kawałek o nieustalonym tytule

Luna Negra – Night Time Women

Komentarze 2 to “Finał bez litości..”

  1. wyszarpię z martufonu parę dobrych nagrań. jak się zestarzeją i porosną pleśnią, to będą w sam raz na blogaska… pozdro, jał! co wam przywieźć z wojaży? 🙂

  2. vagitarians Says:

    fragment jakieś pare-tysiąc-letniej (kur.. jak to się pisze??) mumii poprosze;)

Skomentuj

