Przed dniem dziecka co było

Ale najpierw a propos samej vaginy. Wczoraj widziałem, jak Pani na filmie wycinała sobie łechtaczkę, a było to w projekcji Antychrysta, potem widziałem też inne cuda, co pozwala mi stwierdzić jedną rzecz – nie umiem powiedzieć o co chodzi, ale wszystko zrozumiałem. Na dobrą sprawę jednak to nie jest ani trochę film głęboki, typowy przykład produkcji, którą może nakręcić każdy, a że akurat zrobił to Von Trier, to obraz akurat zyskał na napięciu. 3/4 sali w stołecznym kinie czekało i czekało, aż naprawdę stanie się coś przerażającego, a tu skucha! Nie było! Były za to gromkie śmiechy widzów (i Willema Dafoe przy okazji, bo on również ponoć wybuchał perlistym śmiechem podczas oglądania skończonego dziełka). Cud, że zapłaciłem trzynaście złotych za bilet, mimo weekendowej pory, bo więcej bym za to nie dał.

W międzyczasie Suchy odebrał resztę ścieżek do bębnów i nareszcie zaczynamy miksować ! uraaa ! Przy okazji – Suchy to mężczyzna w kwiecie wieku, który zasuwa na gitarce w tym oto zespole http://www.myspace.com/slitshutter . Obczajta, bo pewnie kiedyś z nimi zagramy. Dowidzenia !
Kidriv

Skomentuj

